Gebruik een klantenkaart in jouw kapsalon om trouwe klanten te belonen en nieuwe behandelingen onder de aandacht brengen!
Stimuleer klantloyaliteit en verzamel klantgegevens
Stimuleer klantloyaliteit en verzamel klantgegevens
Stimuleer klantloyaliteit en verzamel klantgegevens
Met behulp de Urban Collect klantenkaart kun je gemakkelijk klantgegevens verzamelen in jouw kapsalon. Je ontvangt gegevens van elke klant die deelneemt aan jouw loyaliteitsprogramma.
Gebruik deze gegevens om klanten op de hoogte te houden van nieuwe producten of diensten via jouw nieuwsbrief of andere inspirerende berichten. Hiermee stimuleer je nieuwe aankopen en stijgt jouw omzet.
Een digitale klantenkaart helpt om klanten het gevoel te geven dat zij gewaardeerd worden. Dit zorgt ervoor dat ze meer betrokken raken bij jouw bedrijf en minder vatbaar zijn voor marketingactiviteiten van anderen. Als jij een extra stap voor je klanten zet, zullen ze dat ook voor jou doen. Zo creëer je een langer termijn relatie. Daarnaast zullen loyale klanten jouw onderneming vaker aanbevelen aan anderen.
Met een digitale klantenkaart beloon je de aankopen van klanten in jouw kapsalon. Dit creëert een extra reden om vaker terug te komen. De betrokkenheid en het gevoel van waardering zorgt voor meer uitgaven. Zo creëer je nóg meer klantwaarde én verhoog je de omzet van jouw kapsalon.
Verras loyale klanten met leuke rewards in jouw kapsalon. Van producten tot exclusieve diensten. Omdat jij het beste weet wat jouw klanten willen. Met een digitale klantenkaart kun jij klanten van jouw kapsalon inspireren en laat je klanten kennis maken met producten of diensten die jij graag onder de aandacht wil brengen.
Met behulp de Urban Collect klantenkaart kun je gemakkelijk klantgegevens verzamelen in jouw horeca zaak. Je ontvangt gegevens van elke klant die deelneemt aan jouw loyaliteitsprogramma.
Gebruik deze gegevens om klanten op de hoogte te houden van nieuwe producten of diensten via jouw nieuwsbrief of andere inspirerende berichten. Hiermee stimuleer je nieuwe aankopen en stijgt jouw omzet.
Een digitale klantenkaart helpt om klanten het gevoel te geven dat zij gewaardeerd worden. Dit zorgt ervoor dat ze meer betrokken raken bij jouw bedrijf en minder vatbaar zijn voor marketingactiviteiten van anderen. Als jij een extra stap voor je klanten zet, zullen ze dat ook voor jou doen. Zo creëer je een langer termijn relatie. Daarnaast zullen loyale klanten jouw onderneming vaker aanbevelen aan anderen.
Met een digitale klantenkaart beloon je de aankopen van klanten in jouw horeca gelegenheid. Dit creëert een extra reden om vaker terug te komen. De betrokkenheid en het gevoel van waardering zorgt voor meer uitgaven. Zo creëer je nóg meer klantwaarde én verhoog je de omzet van jouw lunchroom of restaurant.
Verras loyale klanten met leuke rewards in jouw lunchroom of restaurant. Van producten tot exclusieve diensten. Omdat jij het beste weet wat jouw klanten willen. Met een digitale klantenkaart kun jij klanten inspireren en laat je klanten kennis maken met producten of diensten die jij graag onder de aandacht wil brengen.
excl. btw
per maand (maandelijks opzegbaar)
Wat is een Urban Collect licentie?
Met een Urban Collect licentie krijg jij een eigen account op het Urban Collect platform.
Wat kan ik allemaal met een Urban Collect licentie?
Met een Urban Collect licentie kun je jouw eigen loyaliteitsprogramma bouwen door je locatie(s) en rewards aan te maken op het Urban Collect platform. Daarnaast kun je met behulp van de Urban Collect Business app onbeperkt Loyalty credits weggeven aan jouw klanten en de credits laten inwisselen voor een reward. Tevens kun je de nieuwsbrief functionaliteit activeren waarmee je klantgegevens kunt verzamelen voor marketing doeleinden.
Hoeveel kost een Urban Collect licentie?
Je hebt al een Urban Collect licentie voor maar 17,50 (ex. BTW) per maand.
Wat is de looptijd van een Urban Collect licentie?
Urban Collect houdt niet van langdurige looptijden. Een Urban Collect licentie is maandelijks opzegbaar. De licentie wordt automatisch elke maand verlengd zolang er geen opzegging wordt gedaan.
Hoeveel locaties kan ik aanmaken met 1 Urban Collect licentie?
Je kunt met 1 Urban Collect licentie meerdere locaties aanmaken. De rewards die je aanmaakt zijn dan van toepassing op alle aangemaakte locaties. Indien je per locatie andere rewards wilt aanbieden dan dien je per locatie een licentie aan te schaffen.
Hoe kom ik aan een Urban Collect licentie?
Je kunt een Urban Collect licentie afsluiten via de volgende link: www.urbancollect.nl/checkout.
Kan ik mijn Urban Collect licentie pauzeren?
Ja je kunt jouw licentie pauzeren en indien gewenst weer later zelf activeren. Via ‘Billing’ in het account kun je de licentie pauzeren. Bekijk de laatste factuur, klik op ‘View’ en vervolgens ‘Suspend’. Via dezelfde weg kun je altijd jouw account opnieuw activeren.
Hoe kan ik mijn Urban Collect Licentie opzeggen?
Indien je de licentie wil opzeggen kun je een mail sturen naar [email protected].
Wat zit er in de Starterskit?
In de Starterskit vind je een manual (korte toelichting over het gebruik van het account), een raamsticker en Urban Collect Vouchers.
Wat doe ik met de Urban Collect Vouchers?
Met behulp van de Urban Collect Vouchers kun je jouw loyaliteitsprogramma onder de aandacht brengen. Klanten die nog niet gebruik maken van Urban Collect kun je na een aankoop een voucher meegegeven. Vul de voucher in met de naam van jouw locatie, het aantal credits die de klant heeft behaald met de aankoop en een paraaf. Deze voucher kan de klant de eerstkomende keer laten inwisselen voor Loyalty credits.
Wanneer ontvang ik de Urban Collect Starterskit?
Je ontvangt de Starterskit binnen 5 werkdagen na het afsluiten van een Urban Collect Licentie.
Wat zijn Loyalty credits?
Loyalty credits zijn punten die Urban Collect gebruikers kunnen verzamelen door aankopen te doen bij de locaties die zijn aangesloten bij het Urban Collect platform. De credits kunnen worden ingewisseld voor rewards.
Hoe kan ik Loyalty credits geven aan mijn klant?
Na een aankoop kun je de klant belonen met Loyalty credits. Je kunt credits uitgeven door de QR-code van de klant (te vinden in de Urban Collect app van de klant) te scannen met de Urban Collect Business app. Vervolgens klik je op exchange credits en vul je het aantal credits in die je wil uitgeven.
Hoe bepaal ik hoeveel Loyalty credits ik geef na een aankoop?
Je kunt zelf bepalen hoeveel credits je uitgeeft na een aankoop. Ons advies is wel om het makkelijk te houden zoals onderstaande voorbeelden:
Ik heb te veel/te weinig Loyalty credits gegeven na een aankoop. Kan ik dit nog corrigeren?
Je kunt altijd het aantal uitgegeven credits corrigeren door nogmaals de QR-code van de klant te scannen met de Urban Collect Business app en het aantal credits van de gebruiker aan te passen door het aantal te verhogen of te verlagen (gebruik het ‘- teken’ op jouw toetsenbord om het aantal credits te verlagen).
Wat zijn rewards?
Rewards zijn exclusieve extra’s die jij aanbiedt aan jouw klanten die gebruik maken van Urban Collect. Dit kunnen bijvoorbeeld gratis producten of diensten zijn of exclusieve kortingen op specifieke producten of diensten. Met behulp van de rewards kun je jouw klanten belonen voor hun aankopen.
Hoe maak ik rewards aan?
Je kunt rewards aanmaken in jouw Urban Collect account onder ‘My Location & Rewards’. Klik op ‘Add new Reward’. Vul de naam van de reward in en geef aan hoeveel credits nodig zijn om in aanmerking te kunnen komen voor deze reward.
Kan ik mijn rewards aanpassen?
Je kunt altijd aangemaakte rewards aanpassen via jouw Urban Collect account. Het is wel aan te raden om niet te vaak rewards aan te passen.
Hoe kan ik een reward laten verzilveren?
Als een klant credits wil laten inwisselen voor een reward scan je de QR-code van de klant (te vinden in de Urban Collect app van de klant) met de Urban Collect Business app. Vervolgens klik je op exchange reward en selecteer de reward die de klant wil laten verzilveren.
Wat kan ik allemaal met mijn Urban Collect account?
Met een Urban Collect account kun je jouw eigen loyaliteitsprogramma bouwen. Je kunt locatie(s) aanmaken, rewards aanmaken, alle credit transacties bijhouden, je accountgegevens aanpassen, je maandelijkse factuur inzien en het account pauzeren en opnieuw activeren.
Op hoeveel devices kan ik mijn account gebruiken?
Je kunt jouw Urban Collect account op een onbeperkt aantal devices tegelijk gebruiken.
Wat heb ik allemaal nodig om mijn Urban Collect account te kunnen gebruiken?
Het enige wat nodig is om Urban Collect te kunnen gebruiken is een stabiele internetverbinding en een Android of Apple device (Smartphone/Tablet).
Verzamel klantgegevens met behulp van de nieuwsbrief functionaliteit. Wat houd de nieuwsbrief functionaliteit in?
Met de nieuwsbrief functionaliteit kun je mailgegevens van Urban Collect gebruikers verzamelen die je kunt gebruiken voor marketing communicatie (nieuwsbrief, etc.). Wanneer deze functie is geactiveerd ontvang je deze gegevens van alle Urban Collect gebruikers die bij jouw locatie sparen.
Hoe activeer ik de nieuwsbrief functionaliteit?
Via het account onder het kopje ‘Account details’ kun je de nieuwsbrief functionaliteit activeren.
Welke gegevens ontvang ik van de Urban Collect gebruiker?
Je ontvangt de volgende gegevens:
Deze gegevens worden ontvangen via mail en zijn te vinden in het overzicht Newsletter subscriptions in het account.
Waar mag ik deze gegevens allemaal voor gebruiken?
Deze gegevens mogen louter gebruik worden gemaakt om de gebruiker via mail op de hoogte te stellen van nieuws, aanbiedingen of andere vormen van communicatie. Indien de gebruiker zich afmeldt voor de communicatie dienen alle gegevens van de Urban Collect gebruiker direct te worden verwijderd.
Mail dan jouw vraag naar [email protected].
Urban Collect 2024 © All rights reserved